Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Paclite?


Vandrefalk

Anbefalte innlegg

Det må jo være (mange!) flere enn meg som har blitt fristet til å kjøpe seg klær i Paclite. Hva slags erfaringer har dere gjort dere? Jeg kjøpte et sett fra en anerkjent produsent utpå ettersommeren i fjor. Jakken fungerte bra under rådyrjakta.. Buksa ble ikke tatt i bruk før ei særdeles varm helg under elgjakta. Den holdt en og en halv jaktdag, så hadde maljene i støvlene spist så mange hull i den at det så ut som noen hadde skutt på meg med hagle 8)

Er det dette man kan forvente av slike lettprodukter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en paclite jakke fra en produsent i fiskeutstyr. Den har jeg brukt en del med fisking og på en ukes tur med pakkerammesekk på fjellet hvor vi gikk gjennom mye trær og kratt. Jeg har også syklet i den med dagstursekk. Jeg synes at den har holdt seg bra til nå. Ingen synlige skader fra ryggsekkbæring og riving fra trær. Dessuten koster den bare halvparten/tredel av en 3 lags goretexjakke.

Jeg forventer ikke at den tåler like mye som en trelags jakke og at den varer like lenge. Tror også at det er litt urealistisk. For samme pris kan den også skiftes ut oftere enn en dyrere jakke.

Den fungerer fint som en jakke som du bare tar på deg når det regner. Fordelen er at den er valdig lett (fjerdedel eller femtedel av 3-lags).

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.